15 Nisan 2010 Perşembe

sezen'in ardından :))



"ilk yazı"nın ardından mamo'dan müsaade istemiştim yazmamak için.o da "şifre dursun,bazen zehrini dökmek istersin,aklına bi rşey gelir,yazarsın bir şeyler" demişti.sanki bugünü tahmin etti :)

sezen aksuyla ilgili o müthiş hatırayla beni benden aldı.o geceyle ilgili ibo kardeşimin ve sinan kardeşimin izniyle ben de bir anekdot aktarayım diledim:
o gecenin finalinde (ki sabah 07:30'a tekabül eder :) ) ayılabilmek için duşa girmek hasıl olmuştu.işe gidecek olan 3 kişi,ayılabilmek için duş almak istedik.dışarıya o halde çıkmak istemiyoruz.zira esnaf yanında çalışan insanlarız ve o halimiz pek uygun değil.neyse duşa girmek iyi hoşta,o bahsi geçen dükkanda seyyar bir su tankı var.hani,havuz problemlerinde sorulan cinsten.boşaltan musluk son derece hızlı akarken,dolduran musluk ona inat yavaş.ne yapalım da üçümüze su yetsin derken,mamo denen hergelenin aklına müthiş bir şey geldi(!):
-üçünüz birden girin beyler!
fikir son derece saçma,ama şartlar o derecede kısıtlı..öyle mi böyle mi derken girdik üçümüz duşa:))

5 dakka sonra çıktık,o 4 kişinin zor sığdığı asma katta 6 kişi bizi bekliyor.en önlerinde oto kiralamacı Tevfik Abi,arkasında bizim pasaj tayfası:
-napıyorsunuz lan siz içerde ibneler:)))))
dalga geçen mi dersiniz,küfür eden mi,yuhlayan mı,karalayan mı....

biz duşa girer girmez,mamo dükkan açmakla meşgul çocukları ve havaalanı transferi yapmış olan tevfik abiyi yakalayıp doluşturmuş dükkana,"abi Belek'in hayır bereketini bu ibneler kaçırıyo!" diye :))

millet bizle dalga geçerken,bi de üstüne bize karşı gaza getirmelerini hiç unutmuyorum hele:
-utanıyorum abi!yemin ederim utanıyorum ya!!
-ne utancan oğlum senin arkadaşın değil mi bunlar?bana arkadaşını söyle,sana kim olduğunu söyleyeyim.
-ABİ VUR BENİ YA!!BENİ VUR,AMA 2 ERKEKLE DUŞA GİRERSİN DEME YA!!!BEN İBNE DEĞİLİM ABİ!!!:)))))