20 Kasım 2009 Cuma

mektup!!



eski bir arkadaştan gelen bir mektupla hareketlendi hayat..yıllar sonra,kağıttan ve mürekkepten bir mektup aldım,ne mutlu!

canım arkadaşım Sinan'ın  Hollanda'dan gönderdiği mektupla müthiş bir mutluluk yaşadım..

"canım arkadaşım mamo,hiç kimseye mektup yazmak gelmez içimden,emin ol.çünkü saman kağıdı hiç kimseyi mutlu etmez seni ettiği kadar!" diyerek başlamış söze..ne kadar mutlu etti beni bu cümleler allahım,ne kadar!!beni o kadar iyi tanımış Sinan kardeşim,o kadar iyi tanımış ki;bana yapılacak en büyük jestin,saman kağıdına yazılmış iki sayfa yazı,bir mektup olduğunu bilmiş..

mektubunun cevabını yazdım gönderdim kardeşime..okuyunca ilk söyleyeceği cümleler şöyle olacak;ben de bundan adım gibi eminim:"ulan mamo bi şey sorcam kankiiy:şimdi allah senin belanı mı versiin,benim belamı mı!!"

allaha emanet ol "uçan hollandalı"..ömrün kalbin gibi güzel olsun inşallah..öpüyorum gözlerinden!!