12 Nisan 2010 Pazartesi

benim polisim!


Dün akşam televizyonda gördüm,
Ogün Samast’ı sorgularken,
İşte dedim benim polisim,
Katile çay servisi yaparken.

Bir de derler : Polis medeni değil,
İşkence yapar; eder adamı sefil.
Hepsi yalandır oysa bunların
Benim polisim anlar hasını adamın

Tekel işçisine biber gazı sıkar ama
İstemeden yapar emir kuludur o esnada
Esas yüzünü belli edemez ki sokakta
Bak, Ogün’e karşı nasıl güleryüzlü sorguda.

Tipini beğenmezse der sana : Ver bakalım kimliğini
Göstersen de bırakmaz illa gösterecek merkezi
E suç sende ne bu saç bu sakal
Polisimden kaçar sandın değil mi çakaaal

Ogün gider vurur sırtından Ermeni Hrant’ı
Emniyet müdürüm der ki : Ağır basmış milliyetçi duyguları
Özgürlük diye eylem yapanlar yer oysa copları.
Bunlara çok takılma Ogünüm sen iç çayını
Nasıl olsa toplar benim polisim boşları.

şiiri ve görseli herbokubilenadam.blogspot'tan aldım.edebi olarak pek bi kural ve kaide bütünülüğü olmasa da,içerdiği anlam ve mesaj olarak fazlasıyla yerinde..teşekkürler.