15 Nisan 2010 Perşembe

sal


bir sal ver bana..ummana sal,bırak dövsün dalgalar..

kararsızım..kararım usumdan firar etmiş.içimdeki hancıyı öldürmüş,gönlümden geçen yolcular.ne gelen olsun istiyorum,ne kalan..ve halen sevilmek istiyorum bir yandan.diyorum ki bazan:sevilmek ilkbaharıdır insanın,sevilmek yazdır,yeşil yapraklar arasında gülümseyen pembedir..sonra bir açıyorum gözümü,bakıyorum hazan...

gözlerinden gözümü kaçırmasaydım belki,gözüne bir nebze olsun düşerdi,gözyaşımın izi!belki o gözlerden sana gelip geçenleri görürdün,o gözleri her baktığında kaçırmasaydım.kirletmek istememiştim nazarlarını belki..ama ah bir kaçırmasaydım!ve görseydin her bakışımda bir annenin evladının yoluna baktığı gibi,bir babanın oğluna şefkat ettiği gibi baktığımı görseydin;senden sadece bir sevgili olmanı istemediğimi anlardın.ne vardı ah sevgili,bir anlasaydın!!herkesin derdine derman gözlerinle delip geçerken herkesin ruhunu,dimağını;bana bakarken o kadar kör olmasaydın!!

rakamsız bir saatin yelkovanına astın ömrümü!her şarkıda hüzünlenmeme yetecek kadar ayrılık bıraktın bana!ben her seferinde birazcık olsun merhamet dilenirken çocuk ruhuma,sen her seferinde yeni bir ayrılıkla girdin günahıma!sen,yalancı bir heves,bir çocukluk aşkı deyip geçerken yazdığım şiirlere,ben imzamı bastım o şiirlerin altına:özgürlüğünden aşkına iltica eden varlığımla!

bir masal anlat bana..senin uydurduğun,benim inandığım..hiç bir şeye kanmadığım kadar kanayım ona.uykusuna dalayım anlattığın masalın..sonra uykumda terketme beni ama..

ya da bir sal ver bana..ummana sal,bırak dövsün dalgalar..