14 Nisan 2010 Çarşamba

bir nisan günü :)



sabah saat 10 falan.telefon zırıl zırıl..uykuluyum ve uykuluyken çok sinirliyim.açtım telefonu:
-HI !!
-Mahmut bey?
-HA !!
-iyi günler efendim.biz sizi gaziantep'ten,bir bisküvi firmasından arıyoruz.hatta kalır mısınız lütfen,reklam müdürümüz görüşecek.
-KİM!?
-reklam müdürümüz........bağlıyorum ?!
-BAĞLA !
telefon beklemeye alındı ve karşıdan bir adam başladı konuşmaya..son derece profesyonel bir şekilde,mamochello isim hakkını almak istediklerini falan anlattı.konuştuk ettik.
-şimdi siz bana uyanabilmem için bi on dakka verin,ben bi çay içim,size dönerim dedim.
kapattım telefonu..10 dakka sonra aradım.önemli bi telefon aldığımı ama öğleden sonra muhakkak arayacağımı söyledim.son derece kibar bi şekilde kabul ettiler.

kahvaltıyı yapıp evden çıktım.berber cafer abi'ye gittim.oturdum;
-abi acele traş et,çok önemli bir işim var!
-ne oldu lan.?
-randevum var abi,mamochello bir marka olma yolunda.
aynadan filiz ve semih'in pis pis sırıttıklarını gördüm.kafayı çevirdiler göz göze gelmemek için.cafer abi son derece profesyonel.gayet ciddi başladı enseyi düzeltmeye.
-komple traş etme abi vaktim yok dedim.öbürleri de gelip arkama sıralandı.
-hayırdır lan ne bu acele?
-adamlar geliyo oğlum,burdan alacaklar beni.
cafer abi traşı kesti,semih'in gözler büyüdü,filiz garip garip bakıyor.
-kim geliyo lan?
-adamlar oğlum.pizzacı'ya adımı vercekler .mamochello italyancavari bir hava barındırıyo ya!o hesap!bi de şu blog mlog derken hafif bi ün de yaptım.
 şaşırdılar tabi..
-ciddi misin la sen!
-ne var len!beğenemedin mi?! diye gider yapıyorum yalandan.
-ne alakası var kuzen!..allaallaaa...
(.............)
filiz gülmemek için patlayana dek nefesini tutma konusunda olası bir rekora adım adım ilerlerken,kapıdan bizim Erkan giriyor.yaklaşık 6 sene önce tanıştığımız,ama şu an Side'de garsonluk yapan canavar bi çocuk.
semih'e bakarak;
-mahmut bey?
-ha yok benim meraba!
-merhaba,nasılsınız?
-teşekkürler siz?
-sağolun!telefonda görüşmüştük.size 1 nisan şakası yapmaya çalışan bi kaç hırt var demiştiniz..!!!!!!!!

diyordu ki,cafer abi elindeki havluyla enseme vurdu..bayaa bi gülüştük.onlara taktığım kapak pis oturmuştu tabi..nası anladın falan diye sorular yöneltenlere,MONK cinayeti nası çözdü gibi esrarengiz bi havayla,tek cümlede özetledim:
-bi daha bana şaka yapacak olursanız arka fonda Güllü çalmasın :))
çünkü herkes bilir ki,Güllü'nün çalınmaya devam ettiği ender mekanlardan biridir Coiffeur de Paris :)))

günün geyiğini yaparken semih'in telefon çaldı.ekrandaki isimi gösterdi:Hakan!telefonu açıp hoparlörü açtı:
-mamo abi aradı mı len!?
-bırak oğlum anlamış herif yaa :)
-bana bak,ben yokum işin içinde tamam mı?maça almaz şerefizim!

:)))))
teşekkürler güzel insanlar.çok eğlendim o gün:)