25 Ocak 2010 Pazartesi

ilk yazı

yeni bir şeylere başlarken yaptıklarımız vardır..kiminin giyilecek uğurlu bir t-shirt'ü,kiminin muskası,nazar boncuğu,kiminin besmelesi vardır.bu blogdaki ilk yazım oluyor bu benim.madem onun blogunda yazıyoruz,ondan bir alıntıyla başlayalım.mamo kardeşimin her ilk yaptığı şeyde şöyle bir giriş cümlesi vardır:başlayalım hacım,çok çok ölürüz!

değerli okuyucular ben Almanya'dan yazıyorum sizlere.Stuttgart'ın Heillbronn bölgesinden.kısa kısa bilgiler vermeye çalışacak,zaman zaman kendi yazılarımı paylaşacak ve umarım beğeneceğiniz şeyler paylaşacağım.

arkadaşlarımın birinden bu yazının başlığı için yardım istedim.malum,daha önce bu blogda yazmışlığım yok.hani yazacaklarımı az çok planlamadan da olsa yazardım bu yazı için ama,başlığa özenmek istedim.sordu arkadaşım konu ne diye.belli bi konu yok dedim,daha ilk yazım dedim..iyi ya dedi,adı ilk yazı olsun..güzel oldu galiba..

hiç kasmadan yazacaktım bana sorsanız ama,şimdi farkediyorum ki yazdıklarınızın beğenilmesi önemliymiş.mamoya bu blog nerden çıktı diye sorduğumda,kendimi önemli hissetmek istiyorum demişti.güzel şeyler paylaşıp,güzel tepkiler almak gerçekten hayatın geneli için iyi bir motivasyon aracı olabiliyor.siz bu sayfayı,yazılan yorumları çok önemsizmiş gibi veya yazı işte diye değerlendirebilirsiniz.ama emin olun bir yazarın veya şairin yazılarına yapacağınız kötü bir yorum onu çok derinden yaralayabilir.bu yazıyı gelecek kötü yorumlar için şimdiden bi engelleme çabası olarak değerlendirmeyin ne olur.benim yazılarım öyle fazlaca edebi şeyler olmayacak,ayrıca kendimi şair olarakta görmüyorum zaten:)

hoş mu geldim bilmiyorum ama,hoşbulduğum kesin..umarım bu sayfada bol bol görüşüp,değerli ve eğlenceli şeyler paylaşabilirim sizlerle.

hepinize güzel günler ve güzel sabahlar.

Murathan Osman SONER