22 Ocak 2010 Cuma

şiir yazdım


aşağıda okuyacağınız şiiri,her okuduğumda hikayesini anlatma ihtiyacı hissederdim.şiirin önsözüymüş gibi,öncesinde küçük bir hikayeyle başlardım okumaya..bu sefer yok o hikaye..sadece şiir var..beğeninize sunulur..

kaderiyle birlikte geldi girdi dünyama
gözleri zümrüt taşı,saçları ipek oğlum..
yaradan,zor çağımda,bir dal uzattı bana,
anladımki bana sen,bana sen gerek oğlum..


kalbim fırtınalarla,devrilmişti,batmıştı..!
gençliğim deli olmuş,gözlerim kararmıştı..
öyle bir gün geldi ki;derdim boyumu aştı,
geldi "baba,yıkılma!!geldim",diyerek oğlum..


sadece ağlıyorken,duyulan masum sesi,
verdi yalan ömrüme,istediği nefesi...
seni bağrıma bassam,dünyanın hazinesi,
cennetin anahtarı,neyime gerek oğlum..


yüzünün hayaliyle,dalıversem uykuya,
seni bana getirse,mis kokulu bir rüya!!
o kutlu haberinle cennete dönen dünya,
şimdi uzaksın diye,zehir zemberek oğlum..


sensin yüreğimdeki,aşkla taşınan sızım..
annenin uykusunu,bölüyorsun ansızın!!
a benim diğer yarım,haylazım yaramazım:
allah'tan dilediğim,en güzel dilek oğlum..


adın geçer gönlümü,kaplayan her tasada.
sen yanımda ol hele,yansın dünya yansada...
bakma!!benim göğsümde,bende atıyorsada,
senin için atıyor,senin bu yürek oğlum..


sen sen ol hiç kimseye,yedirme emeğini..
değişme dünyalara,sevgilim dediğini..
boyun eğme kimseye,temiz tut yüreğini,
yürek sağlam olursa,bükülmez bilek oğlum..


anladım ki;bana sen,bana sen gerek oğlum..
allah'tan dilediğim en güzel dilek oğlum..
bakma!!benim göğsümde,bende atıyorsada,
senin için atıyor,senin bu yürek oğlum...



mamo ç./şubat-2007/belek-antalya