26 Temmuz 2009 Pazar

seninle gurur duyuyorum..


resimde görünen kişi kim biliyo musunuz?bilmiyorsunuz..resimdeki kişi Almanya'nın bir zamanlar çokca ümit vadeden,Pekin olimpiyatlarında ülkesini temsil eden atlet,Linda Stahl.

cirit atma dalında pek çok kez yarışmalara,oyunlara katılmış 2007 yılında Osaka'da ve Stuttgart'ta dünya 8incilikleri elde etmiştir.sadece sporla ilgilenen biri değildir,aynı zamanda Münster'de tıp eğitimi görmüştür..

peki ben durup dururken Linda Stahl isimli bir atlet hakkında niye yazdım?tamam spora meraklı olduğumu herkes bilir ancak cirit atmayla benim tek bir ilişkim olabilir,o da olimpiyatlarda 100 mt.yarışları başlamadan önce trt'nin cirit atmayla ilgili görüntüleri ekrana vererek beni izlemeye mecbur etmiş olması olmalıdır..yani normal şartlada böyle olmalıdır.ama değil.benim Linda Stahla hakkında yazmamın sebebi,onun,az önce Facebook'tan yazdığı mesajla beni çok ama çok şaşırtan,aynı zamanda çok mutlu eden,çok değer verdiğim bir arkadaşım olması..hani yazışınca tuhaf oldum..ne olursa olsun sonuçta dünya çapında organizasyonlarda boy gösteren,önemli sahnelere çıkmış bir insan,benim uzun yıllardır tanıdığım ve arkadaşlık ettiğim birisi.

milli atlet olarak ülkesini olimpiyatlarda ve dünya şampiyonalarında temsil etmiş,karakteriyle her zaman takdirimi toplamış,insancıl,ailesine düşkün,her zaman saygılı,her zaman kibar bir insandır Linda..

kendisine de söyledim,"Google'da gördüm "wikipedia" biografini yayınlamış" dedim.o da cevap verdi:ama aptallar ailem hakkında hiç bir şey yazmamışlar...bu kadar da bir tarafı kalkmamış,egosuna yenik düşmemiş biridir.sormuştum bir keresinde "gerçekten çok iyi dereceler kazanmış,altın madalyalar,birincilikler almış,dünya rekorları kırmış olsaydın,yine aynı Linda mı olurdun?" diye,cevap müthişti:"değişmek,kendimi kaybetmek istemiş olsam bu dediklerini hepsini başarırdım..değişmek bir tercihtir.ben onu tercih etmedim!!"

senin gibi bir arkadaşım olduğu için kendimi çok mutlu hissediyorum..Seninle Gurur Duyuyorum Arkadaşım!!

"Ich wünsche, dass du immer erreichst, was du wollst im Leben."