29 Temmuz 2009 Çarşamba

Nar-ı aşk


test edildi tarafımdan onaylandı:arkadaşların yokluğuna alışılmıyor..!!

insan alıştığını sanıyor,sonra üzerinden zaman geçince de "evet" diyor alıştım..
ben de demiştim alıştım diye bi kaç sefer..içimden bir ses,"nah alıştın!ne alıştın lan?!" demişti..ve inanılmaz bir dayak yemiştim,içimdeki sesin sahibinden..

kabullendim tabi sonra..geçen gece yukarıda resmi,yazının sonunda da linki verilen videoyu izleyip,gecenin üçbuçuğunda zırıl zırıl ağlayınca haklı olduğumu yine acı acı anlayıp içlendim..

Nar-ı Aşk söz ve müziği Mustafa Suveren kardeşime ait bir türkü..gerçekten nefis olmuş..Videoda gitarı çalan yakışıklı oluyor kendisi..

sol en başta darbuka çalan şahsiyet Haşim Mutlu..Altın Kalpli Devim benim..
bağlamada Ömer Faruk Gözoğlu..hep gülen güzel yüzün sahibi,canım arkadaşım..
tef çalan :))))))))))))
pardon....faruk'u görünce gülmemek mümkün değil..tef çalan arkadaşsa urfalı hayal-halk kahramanı "smayil"in ete bürünmüş hali Ömer Faruk Çiftçi'dir..
Oturanların en solundaki adam,Emin Sansak..orda lafın gelişi adam demedim..gerçekten adam,gerçekten insan,sağlam arkadaş,sağlam beşiktaşlı kardeşim..
Ortadaki şahsiyet Mustafa Demirbilek..bir dönem aynı sırayı paylaştığımız,o gün bugündür,aynı hayatı aynı yüreği paylaştığım kardeşim..
en sondaki şahsiyetse,Şanlıurfaspor'lu taraftarların gözbebeği,arkadaşlarının bir tanesi,benimde "bra" dediğim,kardeşten öte dediğim adam Mehmet Nuri Kabul..

hepinizi çok seviyorum!!!

NAR-I AŞK'I DİNLEMEK İÇİN TIKLAYIN..