14 Ağustos 2014 Perşembe

Şiir yazdım


Aşk,unutmayı bilmeyen arsız kalplerin laneti.göz karası bir bahtın kendi ömrüne ihaneti!katle fermandır,imtihandır.

arsızlığı bu kalbin,tekerrür değil efsanedir artık Ömrüm..kanım,suskunluğuma dermandır…

katle fermandır..derde dermandır…imtihandır…ilk defa direnmiyorum sana,ilk defa dudağımı acıyla ısırmıyor dişlerim..tenhadır.yalnızlık silahını ateşler,ben seni düşlerim..
Aşk,                                                                                                                  unutmayı bilmeyen arsız kalplerin laneti.
göz karası bir bahtın
kendi ömrüne ihaneti!
katle fermandır,
imtihandır.
arsızlığı bu kalbin,
tekerrür değil
efsanedir artık Ömrüm.. 
kanım,
suskunluğuma dermandır…
katle fermandır..
derde dermandır…
imtihandır…
ilk defa direnmiyorum sana,
ilk defa dudağımı acıyla ısırmıyor dişlerim..
tenhadır.
yalnızlık silahını ateşler,
ben seni düşlerim..


mamo ç/2014 haziran-Urfa