6 Haziran 2009 Cumartesi

fotoğraf hikayesi..


tam tarihi hatırlayamıyorum kusura bakmayın,ama yıl 2000..resimde yanımda görünen arkadaşım Mehmet Durak Tüysüz,anları ölümsüzleştirmek için fotoğraf makinesi getirmişti okula.benim de fotoğrafımı çekmek istiyorlar.ama benim fotoğraf çektirmeyi sevmemek gibi bi huyum var o zamanlar-ki hala var.-bol bol fotoğraf çekiliyor o gün..ben hep çeken kişiyim.mümkün olduğunca çekilmeme gayreti içindeyim..deken Funda Hocanın ingilizce dersinde,hocaya yoklamayı verip,geldim oturdum Durak'ın yanına..Kemal Yetkin seslendi:"la mamo,bak hele.."bakmak için dönüyorum ve flaşlar ardı ardına patlıyor:)Sonra fotoğrafı görünce ve Durak'ın verdiği poza bakınca,önceden planlanmış bi şey olduğunu anlıyorum..

tam benim istediğim gibi bi fotoraf oldu aslında,yalansız,pozsuz,doğal...neysem oyum o fotoğrafta..Kemal'e "ne istiyon len?" diye bakmışım.

güzel fotoğraf gerçekten..selam olsun..