2 Haziran 2009 Salı

Antalyaspor kümede kaldı mı,bırakıldı mı?




yakın çevrem Antalyaspor taraftarlığımı yakından tanık oldukları için gayet iyi bilirler.son maçta Ankaragücü'nü 1-0 mağlup ederek ligde kaldı Antalyaspor.Bu aralar çıkan söylenti şu:Ankaragücü,Gençlerbirliği küme düşmesin diye,İlhan CAVCAV baskısıyla o golü bilerek yedi.

o maçın 3 dakikalık özetini izleyerek herkesin böyle ahkam kesmesi moralimi çok bozdu.ben o maçtan 1 saat önce stada gittim,yerimi aldım,ve maçı canlı olarak izledim..Ankaragücü takımı 88. dakikada bile gol kaçıracak kadar pres uygulamışken,bastırmışken ve Antalyaspor defansı ve kaleci Ömer'in başarılı performansı nedeniyle golü atamadan maç bitmişken,bu konuda hiç bir fikri olmayanların tutup saçma-sapan beyanatlarla,o taraftarın emeğini,o takımın ruhunu,o futbolcuların emeğini alenen gasp etmeleri beni kahretmiştir..

YAZIKTIR BEYLER...

SİZE DE YAZIKLAR OLSUN..!!!